React

niedziela, lutego 16, 2020


Hello there!
Here's my first Valentine's day outfit that I decied to create and take pictures! I immediately thought about creating red total look and break it with my blueish jeans. I kinda love it and it looks cool for me. On me you can see red hoodie and bomber jacket from Bonprix, red sneakers from HoodBoyz, H&M jeans and GiantVintage sunnies. Below you cand find 14 new Valenntines pictures. In addition I wanted to share with you this new Pussycat Dolls comeback single called React which I think is a relly good song with amazing video!
What do you thnk about this outfit? Do you like it?
Have a great day! - J.


Witajcie!
Oto moja pierwsza w życiu propozycja Walentynkowej stylizacji którą postanowiłem dla was wymyślić i zrobić zdjęcia. Myśląc o walentynka od razu wiedziałem że chcę stworzyć czerwony total look przełamany niebieskimi jeansami. Szczerze to mi się całość podoba i zdjęcia wyszły całkiem spoko :D. Na mnie możecie zobaczyć czerwoną bomberkę i bluzę z Bonprix, czerwone trampki od HoodBoyz, niebieskie jeansy z H&M i okulary od GiantVintage. Poniżej znajdziecie 14 nowych Walentynkowych zdjęć. Chciałbym dodać że dzisiejszym utworem którym chciałbym się z wami podzielić jest singiel promujący powrót po 10 latach przerwy grupy Pussycat Dolls. Utwór nosi nazwę React i możecie go przesłuchać na samym końcu posta.
Co sądzicie o tym poście? Podoba wam się stylizacja?
Pozdrawiam was serdecznie. - J.







Maybe I should count my blessings

That you're just that type

So call me masochistic
But sometimes I want to fight
Every time I leave you pull me closer

I hang up the phone, you call me back

Why don't you mess me 'round
Like you're supposed to?
You're turning me cruel
'Cause I'm just wanting you to react
















Spodnie/Pants -H&M
Buty/Shoes - HoodBoyz
Bluza/Hoddie - Bonprix
Kurtka/Bomber Jacket - Bonprix
Okulary/Sunnies - Giantvintage

You Might Also Like

26 komentarze

  1. To się nazywa walentynkowy outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że stylizacja stworzona od przysłowiowego A do Z :)
    Bardzo fajne ujęcia, przyjemnie się na nie spogląda.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love you outfit looking fierce and handsome.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba ta stylizacja 🙂
    Świetnie wygląda to połączenie czerwieni i niebieskiego 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Utworu wcześniej nie słyszałam. Fajnie się słucha, ale nie są to do końca moje klimaty. Nawiązując do stylizacji. Proste połączenie bluzy z jeansami, lecz całkiem nieźle to wygląda. Z początku myślałam, że ta bomberka jest sweterkiem, bo posiada taki podobny krój lub materiał. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful outfit. Red is a pretty color.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się te zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja! niby wygodnie na luzie ale też z nutą elegancji, super!

    OdpowiedzUsuń
  9. This is such a cool look for Valentine's Day. Speaking of, hope you had a great day!

    Sxx
    daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam bomberki! :) świetna stylizacja. Słyszałam, że PD wracają więc z chęcią przesłuchałam nowy singiel. w teledysku nie zabrakło tańca, jak za starych czasów :) kto by pomyślał, że to 10 lat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi! ) A very beautiful and interesting blog!!!
    https://beautypumma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG The Pussycat Dolls made a comeback? Wow. Love this Valentines look. The sneakers are so cool!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice and beautiful outfit. I like combination of textures and red colour, as well as flowers.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/02/jade-roller_20.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci w czerwieni, super ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Yes to everything in red. And I love that song!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Your outfit looks great! The color combination looks nice and the red isn't too overpowering. Thanks for sharing!

    Nancy ♥ exquisitely.me

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie dopasowana stylizacja! Cudna kolorystyka i sesja :) Serio jedna z lepszych stylizacji jaką ostatnio widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już wiem kogo mi przypominasz Friza :) Świetny look

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice look, love the choice of colors. I also love tulips, perfect flowers for this season.

    OdpowiedzUsuń
  20. Do twarzy Ci w czerwieni :-) Bardzo podoba mi się Twoja bomberka !

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like me on Facebook

Lookbook