Jacob takes Fuerteventure (Physical)

sobota, lutego 08, 2020



Hello there!
Long time no speak! I know I've been MIA for a long time it's really difficult to try having a life, have enought sleep, work, be social and you know :D But here I am again. I felt like I need to post something here just to let myself be me again and feel like everything is back to normal. Here's a post from my 2019 trip to Fuerteventura I had so much fun there like you couldn't imagine. I can't wait for this summer to explore new countries and make new memories with great people. On me you can see white T-shirt from SH, blueish shorts from Aliexpress, blue sunnies from giantvintage.com, white convers. Lately Im obsessed with Dua Lipa new single ''Physical'' this song is just an amazing Pop song!
What do you think about this post? Do you like this outfit?
Have a wonderful day!
XOXO - J.

Witajcie!
Troszeczkę się nie widzieliśmy tutaj. Czym była związana moje nieobecność na blog? Hmm ciężko mi jest połączyć pracę, życie prywatne plus łączenie tego z social media. Ale oto jestem z powrotem z nowym wpisem na blogu.  Poczułem jakąś wewnętrzną chęć wrzucenia czegoś tutaj żeby poczuć się znowu sobą. A więc mam dla was post z moich zeszłorocznych wakacji na Fuerteventura gdzie bawiłem się wyśmienicie i bardzo wypocząłem.  Nie mogę się doczekać tegorocznych wakacji aby zwiedzić kolejne nowe kraje i stworzyć nowe wspomnienia. Na mnie możecie zobaczyć biały T-shirt z SH, niebieskawe spodenki z Aliexpress, niebieskie okulary z GiantVintage.com i białem trampki Converse. Uwielbiam twórczość Dua Lipa i jej nowy singiel zatytułowany ''Physical'' jest po prostu świetny!
Co sądzicie o tym poście? Byliście na tej wyspie?
Pozdrawiam was serdecznie - J.








Common love isn't for us
We created something phenomenal
Don't you agree?
Don't you agree?
You got me feeling diamond rich
Nothing on this planet compares to it
Don't you agree?
Don't you agree?

Who needs to go to sleep, when I got you next to me?












Spodnie/Pants - AliExpress
Buty/Shoes - Convers
T-Shirt - SH
Bransoletka/Bracelet - AliExpress
Okulary/Sunnies - Giantvintage

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Praktycznie i letnio :D ... widoki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey handsome hope you doing well cool threads.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful outfit.
    Perfect for summer.

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a lovely post :)
    Amazing pictures.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, nigdy nie byłam w takim miejscu :) stylizacja bardzo praktyczna ale też ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak letnia 🙂
    Miejscówka do zdjęć przepiękna 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing scenery and cool look!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a beautiful post and place. I'm happy to read that you have a lot of fun there. I like your outfit and photos.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/02/kiehls-calendula-herbal-extract-toner_9.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj doskonale coś o tym wiem. Połączenie życia prywatnego z różnymi innymi obowiązkami, a także social media, gdy się ma swoje hobby jest naprawdę ciężkie i nieraz wymaga wielu poświęceń. Sobą trzeba być zawsze niezależnie od sytuacji, a poprzez pisanie na blogu łatwo wyrzucić z siebie nurtujące myśli. Stylizacja prosta, ale na lato w sam raz. Na szczęście do wakacji już niedużo zostało, więc i te pewnie będą udane :) Na tej wyspie nie byłam, lecz po zdjęciach widać, że jest warte zwiedzenia. Filmik oglądałam jakiś czas temu i arbuzowa guma (jak dobrze pamiętam) mnie zaciekawiła. Utworu wcześniej nie słyszałam, jednakże wpada w ucho.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit!
    You are very cool in white T and blue with white strips!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie byłam tak nigdy, ale wolę chłodniejsze kierunki :(
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz przypominasz mi jednego Youtubera:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam już jakiś czas temu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. So good to see you back to blogging. I like these striped shorts.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Welcome back to blogging! It is great that you enjoyed your time out in Fuerteventura! Thanks for sharing your adventures!

    Nancy ♥ exquisitely.me

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like me on Facebook

Lookbook