Sweet But Psycho

piątek, listopada 30, 2018



Hello Guys!
I'm back with new outfit for you. I tried something new this time. My best friend took this pictures of me I thought about the concept and I wanted it to be something edgy, vintage and more fresh and different pictures that I did before and here it is :D Peronally I love them. Below you can see 11 pictures. I am wearing pink sweathsirt from H&M, Bershka tartan trousers and white Adidas superstar shoes. This time I choose new Ava Max single ''Sweet but Psycho'' I'm obsessed with this song.
What do yout hink about this outfit? Do you like that vibes?
Have a nice day - J.


Witajcie!
Wracam do was z nowym postem w którym spróbowałem czegoś innego. Poprosiłem moją przyjaciółkę żeby zrobiła mi zdjęcia, sam wymyśliłem koncept całej sesji chciałem żeby to było coś innego niż dotychczas chciałem żeby te zdjęcia były takie bardziej spokojne i w innym klimacie i mi osobiście efekt się podoba:). Poniżej możecie zobaczyć 11 zdjęć. Na sobie mam różową bluzę z H&M, spodnie w kratę z Bershki i białe buty z Adidasa. Tym razem wybrałem nową piosenkę Ava Max ''Sweet But Psycho'' strasznie się w nią wkręciłem i cały czas chodzi mi po głowie :D
Co sądzicie o tej stylizacji? Podoba się wam?
Życzę wam miłego dnia! - J.







You're just like me, you're out your mind
I know it's strange, we're both the crazy kind
You're tellin' me that I'm insane
Boy, don't pretend that you don't love the pain

Oh, she's sweet but a psycho
A little bit psycho
At night she screamin'
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"
Oh, she's hot but a psycho
So left but she's right though
At night she screamin'
"I'm-ma-ma-ma out ma mind"













Spodnie/Pants -  Bershka 
Bluza/sweatshirt - H&M
Buty/Shoes - Adidas superstar

You Might Also Like

34 komentarze

  1. przyjaciółka idealnie uchwyciła Twoje , zupełnie inne oblicze, bardzo łagodne, fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty masz piekne oczy - rewelacja <3 swietne zdjecia !

    Angelika eM BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. You look flawless love all the images handsome.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądasz, świetna stylizacja. Zdjęcia są prześliczne, co do oczu to nie można się tutaj nie zgodzić można się w nich zatracić. Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this look, Great post! x.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą sesja, przyjaciółka zrobiła przepiękne zdjęcia ☺👍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawa dla Ciebie i dla koleżanki:) Bardzo podoba mi się ta spokojna odmiana na zdjęciach. Kolorystycznie wygląda to po prostu świetnie. Moim faworytem jest zdecydowanie czwarta fotografia (masz niesamowity kolor oczu). Stylizacja też jest genialna; połączenie kurtki jeansowej ze spodniami w kratę to strzał w dziesiątkę. Ciepłego i dobrego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ;)

    Adorei as fotos!

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. całość super, przyznam, że sama bym wskoczyła w te rzeczy :)


    Zapraszam na mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie fajnie, chociaż chyba najbardziej przypadły mi do gustu portrety
    Pozdrawiam
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyszły te zdjęcia! Podoba mi się. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. I too am obsessed with that song!! I love this look. XO, Ellese

    Rock.Paper.Glam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool pants, perfect with the pink sweater!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  15. You look great in your outfit! It is very well put together.

    Nancy ♥ exquisitely.me

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo fajnie wygląda ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great look! I love the plaid pants...
    Wishing you a great start of the holiday season!!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia- bardzo nietuzinkowa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta sesja jest naprawde swietna ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sesja :) Jestem pod wrażeniem tego klimatu na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  21. I love the pink with these plaid pants! Very awesome look!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  22. These pictures are amazing!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing outfit! You look gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny pomysł z sesją zdjęciową! Świetnie wyglądasz w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  25. Your look is very edgy and I am sure you get noticed, I like people who dare!
    Regards,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing post!

    xoxo ♥

    Jéssica || Fashion Jacket
    www.fashionjacket.com.br

    OdpowiedzUsuń
  27. Thank you so much for sharing this informative blog with us. Visit Ogen Infosystem for More Information.
    Website Designing Company in Delhi

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like me on Facebook

Lookbook