niedziela, 31 stycznia 2016

Snapchat Inspirations #3

Cześć!
Jak można zauważyć ostatnimi czasy na blogu wiało pustką. Mam nadzieję że się nie gniewacie, ale na swoje usprawiedliwienie powiem że przez ten cały czas uczyłem się do egzaminów. I pochwalę się wam że jak na razie wszystko pozaliczałem! W tym tygodniu przygotowałem dla was post z 20 zdjęciami z mojego snapchatu. Poprzednie dwa posty przypadły wam do gustu więc postanowiłem że od czasu do czasu będą się takowe pojawiać. Na samym końcu posta znajdziecie także 6 piosenek które ostatnio bardzo mi się spodobały. Nie przedłużając zapraszam was do zapoznania się z nowym postem:)
Co sądzicie o tych zdjęciach? Podobają się wam?
Pozdrawiam Kuba.

Hi there!
As can be seen lately there was no new posts here on my blog. I hope so that your not angry at me, but to defend myself I can tell you that I was studying that whole time.  This week I prepared for you Snapchat Inspiration post with 20  pictures that I took. I read all comments under two previous posts that I wrote and you seem like that kind of subject so I decided that from time to time I will post it. Below you can also find six songs that I loved this week. So check it out you can find them interesting.
What do you think about this pictures? Do you like them?
Greetings Jake.

























42 komentarze:

  1. Te okulary masz piękne - te oprawki - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia. Piosenek nie znam. Powodzenia na egzaminach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny mix. Oczywiście rozumiemy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe fotki. Jak dla mnie piękna jest ta z napisem Finally ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje, zdążyłam już zapomnieć o świętach i o tym, że miałam choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne inspiracje ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem w trakcie egzaminow dlatego swietnie cie rozumiem :)
    czasem takie posty mogą się pojawić :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I really love you :) Happy New Year!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/01/stussy-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuba bloger - fajne:)
    na pizze mam ochotę bo już dawno dobrej nei jadłam mam nadzieje sie wybrać z koleżanka w połowie lutego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zdjęcia :)
    A ja wczoraj jadłam podobną pizze :D
    Trzymam kciuki za resztę egzaminów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo w takim razie gratuluję :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Your images are fierce handsome have a great week.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję. :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/01/zimowa-wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia :)
    Bardzo lubię Selenę Gomez i uwielbiam tę piosenkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! Nice images :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  16. O Jezu, tego Big Milka to bym "schrupała"! :)fajna relacja :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne inspiracje!! Bardzo fajne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny mix, uwielbiam Snapa! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. taki kawałek życia, lubię takie posty :) co do egzaminów to znam ten ból - oby tak dalej! ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. So cool! Not on snapchat yet!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Again, nice Snapchat pictures! :) And great music choice ♥

    31shadesofaubergine

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely snapshots as well!

    http://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moją uwagę szczególnie zwróciły posiłki :D Pizza wygląda cudownie, ciacho jeszcze lepiej! A lody? Już lody? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cool snapchat pics, Jake. The one with the crown, cute! Happy February, Jake.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  25. so funny-------------- I've got ti look for snapchat (but I'm so lazy)

    Melange-Boutique Blog || Instgram

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny przegląd, ale brakuje mi tutaj nazwy Twojego snapa. ;)
    Zdjęcie z bananami najbardziej mi się spodobało - taka prosta rzecz, a takie fajne ujęcie.
    Podaj swój nick to dodam, jak coś to mój nick to: birginsen.

    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Totally neat! Have a happy week, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny mix ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog! Jesteś jednym z dowodów, że nie trzeba mieć lustrzanki za 4 tys., aby napisać fajny i przyjemny wizualnie post. :) Bardzo mi się tutaj u Ciebie podoba, obserwuję i czekam na kolejne posty.~

    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fotka w koronie Burger King...mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. fun! thanks for sharing! :D

    Have a great week!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  32. Love this page!! So cool

    http://islandchic77.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. takiego big milka bym zjadł :D

    OdpowiedzUsuń
  34. cool, what's your snapchat name?

    stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pizza :3 Mniaaaam!
    I to odbicie nieba, super! :)

    OdpowiedzUsuń