niedziela, 15 listopada 2015

Inspirations: Instagram #2


Cześć:)
Dzisiaj przygotowałem dla was post z inspiracjami  z mojego Instagramu. Tym razem wybrałem dla was 12 zdjęć które możecie obejrzeć poniżej. Jeśli ktoś z was jeszcze nie widział wcześniejszego postu to zapraszam TUTAJ. Przeglądając rożne dane związane z instagramem przeczytałem że ponad 70% użytkowników zagląda tam przynajmniej raz dziennie. Mogę się przyznać że bardzo lubię tą aplikację można znaleźć tam wiele pięknych zdjęć:)
Co sądzicie o tych zdjęciach? Ile czasu spędzacie na Instagramie?
Pozdrawiam Kuba :)

Hi there:)
Today I prepared for you Instagram inspiraions post. This time I choose 12 pictures which you can watch below. If you haven't seen my last Instagram inspiration post you can check it out HERE. According to a bunch of datas of Instagram 70% of instagram users log into the app at least once in a day. I admit that I really like that app, and I'm always finding there fabulous pictues.
What do you think about my pictures? How much time do you spend on Insta?
Have a nice day! -Jake:)















:)

49 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia Kubuś!
    Ja rzadko korzystam z instagrama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny instagramowy mix. Ja uwielbiam instagrama, niestety ostatnio nie mogę dodać zdjęcia i też niektóre zdjęcia mi się nie wyświetlają, więc na 2 tygodnie odstawiłam go. :(
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. your hairstyle is so cool
    Happy Sunday
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na instagram wchodze ostatnio czesto by ogladac zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na insta nie wchodze praktycznie w ogole
    ...
    swietny tatuaz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I did limit my Instagram time on purpose, it is so easy to get lost there. These days I check it three times at max, once in the morning, once around noon and once before I go to bed. Still a lot, I know.

    Linda, Libra, Loca: Beauty, Baby and Backpacking

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajne inspiracje, szkoda że zabrakło twojego ostatniego zdjęcia, bo muszę przyznać że mi się podoba :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam instagrama, ale to może znak by go założyć ? :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie nie spedzam zbyt wiele czasu na Insta ;) fajne zdjecia ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey Buddy love the images you take amazing pictures here is my ig account beautify11jackie follow I will follow back.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)
    P.S. Już jest nowy post u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo dużo czasu spędzam na Insta :)

    Jak chcesz to wpadnij instagram.com/kinga_brocka :)

    Pozdrawiam , brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. You know how much I love your insta 'cause I like every single post there. I am addicted to instagram.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello from Spain: I like your pics. I will visit your Insta. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  16. This is absolutely stunning! Have a great new week.

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Follow my blog with Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. A my wciaz bez instagramy :( za to twoje zdjecia sa SUPER!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia rewelacyjne, każde ma coś w sobie, chciałoby się je oglądać i oglądać, fanatstyczne :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Such lovely and nice photos, Jakub. :)

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. Truskawki! :(( super post :)
    xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cool photos. Thanks for the visit.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I really like your Instagram pictures! I for my part am kind of addicted to it and often spend way too much time there, haha!

    www.nevernotinspired.de

    OdpowiedzUsuń
  24. so nice... dreamer! I have a dreamer tattoo too ;-)

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Abosolutely great post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    LATEST POST: Makeup Geek Eyeshadow Swatches & Review

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny mix, strasznie tęsknię za świeżymi truskawkami

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia :)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. amazing hair!! love the views too!

    Have a great week!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  30. Wonderful pictures. ^^
    New post is online...

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia i mega tatuaż! chcę wiejcej takich notek :D ja na insta spędzam trochę czasu, muszę to ograniczyć do minumum ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz fantastycznie :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Amazing insta pics, Jake, those strawberries looks so yummy yummy.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś potrafiłam wejść kilkanaście razy dziennie :D
    Najczęściej na popołudniowych wykładach, gdy umierałam z głodu, oglądałam żarcie. Masochistka nie? ;)
    A zdjęcia bomba!(jak zawsze) Szczególnie truskawki :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia, niektóre są świetną inspiracją. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  37. TRUSKAWKI? :d <3
    Nie mam insta :D

    OdpowiedzUsuń