Black Widow

sobota, lipca 19, 2014

Cześć! :)
Dzisiaj przynoszę wam zdjęcia które zostały zrobione w Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim. Bardzo spodobało mi się to miejsce. W dzisiejszym outficie najbardziej przyciąga uwagę naszyjnik w kształcie tygrysa od Titimadam.com do którego dobrałem czarne okulary z pozłacaną ramą od GiantVintage.com. Na mnie możecie zobaczyć także jasną jeans'ową kurtkę i spodnie z H&M, czarny T-shirt który pokazywałem wam już parę razy i Vansy. Jak możecie zauważyć na blogu pojawił się nowy nagłówek :)  Już jutro wyjeżdżam  na kilka dni do Francji więc w następnym tygodniu nie będzie postu, ale nadrobię to jak wrócę:) Postaram się narobić jak najwięcej zdjęć żeby potem wstawić ciekawe posty na bloga:)
Podoba się wam taki outfit? Co o nim sądzicie? Podoba wam się nowy nagłówek?

Hi! :)
Today I bring you pictures that were taken in Palace in Radzyń. I really like that place. In today's post I would like to show you that great tiger necklace from TitiMadam.com and sunglasses with gold frame from GiantVintage.com. On me you can also see  H&M pants and denim jacket, Black Armani Jeans T-shirt and Vans shoes. As you can see I change my blog banner. Tomorrow I am going to France for a couple days. I'm so excited. I promiss that I will take as many pictures as I can :)
What do you think about my outfit? Do you like it? Do you like my new blog banner?























Bluza, Spodnie,/Pants, Denim Jacket - H&M
Buty/Shoes - Vans
Naszyjnik/Necklace- Titimadam.com
T-shirt- Armani Jeans
Okulary/Sunglasses - GiantVintage.com

You Might Also Like

51 komentarze

  1. Cool jacket :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny nagłówek i stylizacja :)
    ps. mógłbyś kliknąć w linki w najnowszym poście?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny nowy nagłówek, podoba mi się Twoja sesja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej spoko! Podobają mi sie te a la jeansowe bluzy ale moj chlopak niestety nie zgadza sie ze mna :p mega nagłówek! Kto jest twórca?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia i fajny plener :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny nowy nagłówek, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek jest świetny. A outfit pasuje do Ciebie, ta bluza jest super !

    weird-world-of-blue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka rewelacyjna! Nie mogę oderwać wzroku. (:

    www.twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy nagłówek jest świetny tak samo jak stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Love how you styled this, and that jacket is nice! Followed you on GFC, hope you follow back ;)

    besos,
    M
    http://theflowerduet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagłówek super ! Podoba mi się naszyjnik bo jestem wielką fanką tygrysów. ;p

    bysylwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. You look so badass in that outfit. Love this necklace and glasses.


    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a great look dude! By the way, love the new header! :)

    www.nevernotinspired.de

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw :) No i jakie udane zmiany na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great outfot always trendy and handsome enjoy your week.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice jacket! ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Własnie na samym początku zwróciłam uwagę na nowy nagłówek ;D Świetny jak dla mnie :D
    Out fit tak samo, miłego pobytu we Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the cool denim look! Amazing photo
    You have an awesome blog!

    xx Cissy
    www.idreamofbunnies.com
    Follow on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  19. i love your jacket
    i followed you, please follow back
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze przyznać, że miejsce, w którym byłej wygląda na prawdę pięknie. Sama chętnie wybrałabym się tam! Aż narobiłeś mi ochotę na odwiedzenie Łazienek Królewskich jutro, chociaż teraz przy takich upałach nie wiem, czy to najlepszy pomysł. Stylizacja jest bardzo dobra! Prezentujesz się super i masz rewelacyjną fryzurę! Mógłbyś być moim chłopakiem:P Nie wstydziłabym się. Poza tym na prawdę jest spoko:) Nagłówek mi się podoba, jest prosty, nienachalny i dobrze wykonany. Na bloga ciekawiej się patrzy i zachęca do obejrzenia. Pozdrawiam i dzięki za komentowanie mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Great photos love the background, and your jacket! xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. omg! this post is soo fabulous!! enjoyed reading it! and also the photos ♥__♥

    New style post sweetie!
    http://michaelmacalos.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wow super nagłowek:) bardzo mi się podoba tak jak twoja stylizacja:) bluzo-kurtkę chętnie bym pożyczyła hihu:) ps. obserwuję i lubię na fb i wolnej chwili zapraszam o mnie:* jeśli mój blog Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz i polubisz na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie pałacowe klimaty. Sama niedawno byłam w pałacu - Łazienkach (pewnie widziałeś ten post).
    Naszyjnik-tygrys bardzo ciekawy i mało spotykany (a przynajmniej nigdzie takiego nie widziałam). :)
    Nagłówek jest świetny, przykuwa uwagę.

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super wyglądasz, świetne buty :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Great images Jakub and your outfit is awesome. :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the palace and your outfit too!!! You want to follow each other? If you just like my blog of course! Let me know what you think on my newest post.


    cassiecadiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. This is so cool! Looking forward to seeing your next post! Have a fun day.



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook



    xoxo;
    What Kenny Hearts a Style and Home Interiors Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. jak tylko weszłam na Twojego bloga, od razu zauważyłam nowy nagłówek :) zmiana jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ahhhh I-G-G-Y!
    YOU LOOK COOL!

    http://hexfashion.blogspot.com/2014/07/helloo-everybodyyyyyy.html

    OdpowiedzUsuń
  31. The location is amazing, the necklace is perfect you look rad!

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pozytywnie

    Zapraszam do mnie ;)

    www.niemaamiphone.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. niezły tygrys :D
    pozdrawiam ciepło nie zła stylizacja :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi najbardziej podoba się bluza ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Cool pics and look! I'm a fan ;-)) And the necklace is amazing.

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie bym poszła do tego miejsca. Urzeka wyglądem :)
    Świetna stylizacja. Naszyjnik super!

    OdpowiedzUsuń
  37. love your oufit ...especially the chain :) VERY cool ! <3


    www.theeche.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny post :)
    Mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/new-clothes.html

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog, obserwuje :)

    zapraszam na www.amandabratek.blogspot.com

    oraz:

    https://www.youtube.com/watch?v=UM_59YeWUZM

    https://www.youtube.com/watch?v=pGD3wHDHUog

    OdpowiedzUsuń
  40. miejsce naprawdę świetne. Sama chętnie bym się tam wybrała. Podoba mi się katana - jest mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne miejsce :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja, okulary stanowią taką "kropkę nad i" oraz mają genialne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam połączenie dresowej bluzy i jeansowej katany! Niestety nie mogę ostatnio nigdzie takiej znaleźć w rozsądnej cenie :<

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję giveaway, w którym do wygrania jest crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego popołudnia :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like me on Facebook

Lookbook