Love Runs Out

niedziela, czerwca 29, 2014

I zaczynamy nowy rok blogowania :) Dzisiejsze zdjęcia zostały zrobione w miejscu które bardzo lubię odwiedzać. Stworzyłem dla was codzienny look z odrobiną tajemniczości (dodanie bransoletki z czaszkami i łańcuszka). Ostatnio w Second Handzie udało mi się upolować tą oto jeansową kurtkę marki Calvin Klein Jeans. Strasznie się cieszę że ją kupiłem ponieważ uszyta jest z bardzo dobrej jakości jeansu. Na sobie mam także buty Adidas Neo, spodnie i okulary z H&M, koszulkę od HoodBoyz.de, bransoletkę  z Carry i łańcuszek-różaniec z New Yorker'a. Chciałbym się wam także pochwalić ze zdałem maturę. Jak się cieszę że mam to z głowy:)
Jak się wam podoba outfit który dzisiaj dla was stworzyłem? Co o nim sądzicie? Macie jakieś plany na wakacje?

In today's post I would like to show you pictures that was taken in place that I really like. I create for you daily outfit with a little bit of mystery. Recently when I was in Second Hand i found this amazing denim jacket from Calvin Klein Jeans. On me you can see also Adidas Neo Shoes, H&M sunglasses and pants, Hoodboyz.de T-shirt, Carry bracelet and necklace from New Yorker.
What do you think about this outfit? Do you like it?




















You Might Also Like

57 komentarze

  1. sesja znów w świetnym plenerze, fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna grzywa :> i stylizacja też świetna.
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce, fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja i fajne miejsce do robienia zdjęć :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your style! Amazing blog, I have followed you with Bloglovin and GFC. If you ever get a chance to check out my blog I would be delighted, thanks!

    Camille xo.

    www.cococami.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit! I love the mix of aviators with denim, they give such a classic feel to every outfit

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się naprawdę dobry blog :) Ciekawie opowiadasz , krótko , zwięźle i interesująco :) Oby tak dalej ! Jak na razie u mnie masz ogromnego plusa ! Będę regularnie czytać Twojego bloga , pozdrawiam ! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny look! Gratulacje zdania matury! :)
    <3
    visit me soon on pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. SUper OutFit!

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasia i Paweł, zakochana para ;3. Ciekawe czy aktualne. Co do zdjęć, ładne. Pozdrów fotografa. www.classims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja!
    Gratuluję zdania matur :)
    Życzę udanych wakacji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. The outfit is perfect you look like a male model. Have a great week handsome.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cały zestaw super! jedynie ta bransoletka z czaszkami mi się nie podoba, ale nie lubie po prosty tego motywu kazdy ma swój gust :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mini różaniec kieszonkowy, genialnie się prezentuje, masz boską fryzurę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja, uwielbiam "Love runs out" :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. HI MY LOVELY FASHION-FRIEND ..YOU LOOK SO COOL... AWESOME PICS!!!! NICE COLORS&COMBO!! THE BLUE COLOR MATCHES TO YOU PERFECT! ;-)
    KEEP IN TOUCH, MUCH KISSES,,
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zdania matury ;) Fajny zestawik ;)

    weird-world-of-blue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, o wiele bardziej podoba mi się Twoja kurtka jeansowa niż moja :<
    Nadruk na t-shirtcie skojarzył mi się z hipogryfem : o

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice look!!! I love your t-shirt!!!
    Have a wonderful weekend!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  20. I like this cool laid-back. Calvin Klein makes the best classic denim clothing. I love your sunglasses. Thanks for visiting my blog. I appreciate the kind comment.

    Sharon
    http://www.afashioncrowd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I love how you've styled denim with denim, I'm still not brave enough to try it myself!!

    http://findmethoseheels.blogspot.co.uk/
    - I follow back on Bloglovin' -

    x

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello from Spain: great shirt. I also like the denim jacket. This summer I'll be on the beach. I love to swim at the beach. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny krzyż :)
    mam obsesję na tym punkcie :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się bardzo podoba ta stylizacja. Ale plener.. Boze jaki niesamowity!
    Świetne zdjęcia, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyszło, no i świetny plener :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeans zawsze do mnie przemawiał:)! jakie mam plany? w tym momencie rozkoszuję się Kretą a od 7 lipca będę ponownie podziwiać Londyn:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zdania matury! :)
    Moje plany jak na tę chwilę to morze i prawo jazdy.
    Podoba mi się bardzo Twoja kurtka i okulary!

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz, fajne foty :)

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Yes to denim! And that tee is awesome! xo

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetna miejscówka, mega klimatyczne miejsce,zawsze uwielbiałam stare ruiny :) A koszula jest rewelacyjna i to na dodatek z SH :) też lubię tam buszować, niezłe perełki można wyłowić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja! Gratuluję zdanej maturki, mi też się udało!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie wyglądasz ;) Ładne miejsce na zdjęcia ;D
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Miejsce masz genialne, stylizacja też fajna! Powodzenia w nowym roku blogowania! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Very cool and stylish Outfit ....<3

    www.theeche.com

    OdpowiedzUsuń

  35. ładną masz fryzurę :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Love the vintage CK denim! Smart buy boy ;-)

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wiesz co mi sie uciebie podoba? ze wybierasz mega ciekawe miejsca na foty :) kurde, widzisz jak ten czas szybko leci? :) jak matura??? zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. What an amazing scenery! Also, great outfit! :)

    www.nevernotinspired.de

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne miejsce na zdjęcia i super bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniała jest ta jeansowa kurtka, po prostu świetny łup ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. boska katana ! :))


    http://casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna katana ! *.*

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Thanks for the nice comment dear, Btw Love your jacket so much!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialne miejsce <3 tworzy ciekawy klimat na zdjęciach ;)
    Świetną masz tą kurtkę ;)

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne miejsce na zdjęcia!
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Mój chłopak ma ze dwie dżinsowe kurtki i przyznam, że nie bardzo go w nich lubię... kojarzą mi się z amerykańskimi filmami z lat dziewięćdziesiątych. Chociaż oczywiście wszystko zależy od zestawienia, no i na pierwszym miejscu - od gustu.
    Bardzo ładna sceneria, mam słabość do fotogenicznych, intrygujących miejsc :D

    OdpowiedzUsuń
  47. WOW, jaki fajny lifestylowy blog chłopaka. No i to mi się podoba! Szkoda, że nie ma takich więcej!
    ...
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Stylizacja okej, chociaż czegoś mi brakuje. (:
    OneRepublic najlepiej! Mam nadzieję, że się zobaczymy na ich koncercie w listopadzie. :3

    www.twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje:) z powodu matury!
    Bardzo fajne, klimatyczne miejsce na robienie zdjęć!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. gratule matury!
    Kiedy weszlam na twojego bloga myslalam dziewczyna (?) potem przeczytalam opis i bardzo sie ciesze ze na ciebie wpadlam poniewaz znalezenie mezczyzny na blogosferze jest bardzo trudne. Fajny pomysl na zdjecie i super jakosc oby tak dalej!
    + super stylizacja, mam podobne okulary tyle ze damskie.

    Pozdrawiam!
    Zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like me on Facebook

Lookbook