Wrecking Ball

sobota, sierpnia 31, 2013


*Jeśli możesz to kliknij w link SHEINSIDE

To już ostatni wakacyjny post. Od poniedziałku niektórzy z nas znowu będą musieli chodzić do szkoły:( 
Nie wiem jak wam ale mi wakacje zleciały bardzo szybko. 
Dzisiejsza stylizacja składa się z żółtego T-shirtu i jeansów z H&M, czarnej bandany i butów z New Yorker'a, żółtych okularów z C&A, łańcuszka z New Yorkera i bezrękawnika DIY. Co sądzicie o stylizacji? Podobają wam się zdjęcia? 

*Please click on the link SHEINSIDE

This is the last holiday post. I don't know how about you but my holidays passed very quickly. Today's outfit consist of a yellow T-shirt and jeans from H&M, black bandana and shoes from New Yorker, yellow sunglasses from C&A, chain from New Yorker and Denim gilet DIY. What do you think about this outfit? Do you like the following pictures?



























Bezrękawnik/ denim gilet - DIY
Spodnie, T-shirt/pants, T-shirt - H&M
Okulary/Glasses - C&A
Łańcuszek, Bandana/Necklace, Bandana - New Yorker
Buty/Shoes - New Yorker

You Might Also Like

155 komentarze

  1. Fajne zdjecia *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja również nie cieszę się z powrotu do szkoły... :/
    Osobiście nie lubię takiej żółci w outfitach, ale u Ciebie wygląda całkiem ok. Ładna kamizelka i naszyjnik. :)

    www.anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna stylizacjai zdjecia ! :)))

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czad okulary<3 fajny look , bardzo lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice outfit :-) Cool Photos.

    www.zanesaria.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :)

    Zapraszam do mnie http://darka-blogg.blogspot.com/
    Miło by było gdybyś zaobserwował i zostawił komentarz
    Obserwuję liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Zapraszam na małe rozdanie i pomoc dla mnie w pewnym kulinarnym konkursie do mnie (czy mogę liczyć na Twoj głosik?)- KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post!x

    http://lameyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy facet,ktory skomentowal mi post :) oczywiscie dziekuje za odwiedziny. swietna stylizacja,a kamizelka kozak!
    dodaje i zapraszam do mnie czesciej :))

    http://xnonameno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na zdjęcia...bardzo fajna sesja:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    *klik
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, w super miejscu ;)
    Ciuchy też bardzo fajne ;)

    Zapraszam:
    beliebersforjuju.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre zdjęcia i fajna kamizelka :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bezrękawnik ! ♥
    Nie czaje mody na krzyże i różaniec :/
    Fajne okulary, suoer kolor :)

    http://chamomileee12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyglądasz! ;)
    świetny bezrękawnik! *-*
    http://me-colorful-life.blogspot.com/
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia ;)
    http://wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny ten Twój zestaw ;-) fajny i oryginalny blog! zdjęcia mają niesamowity klimat, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. That vest is sooo awesome!!

    Have a lovely weekend,
    Mary x

    OdpowiedzUsuń
  19. Klimat zdjęć super :) fajna kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię lubię lubię <3 Ta kamizelka megaa *.*
    Zapraszam ;
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej alee ślicznee zdj . <3 Obserwujee . :D

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice outfit!

    http://vysniubomba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylówa :)
    Poklikane :)) u mnie możesz kliknąć w choies.com :))

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna aplikacja $

    krenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie kupiłem sobie bandanę w NY ;) Ostatni wakacyjny post, przykre to, ale cóż, tak trzeba. Mam nadzieję, że w ciągu roku szkolnego nadal będziesz zamieszczał super zdjęcia!

    http://mateuszpater.blogspot.com/2013/08/what-to-buy-before-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super:) Jasne że będą się pojawiały nowe stylizacje:)

      Usuń
  26. Taki rockowy look, podoba mi się, szczególnie kamizelka i okulary. Pierwsze zdjęcie najlepsze :D
    A bandanek mam pełno, ale wszystkie noszę na głowie, niestety nie umiem ich wiązać na ręce :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietne zdjecia. Kamizelka wyglada fantastycznie:)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja + Miley <3

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  29. You look fab, love your jacket..
    Dont forget to enter my giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/08/my-bday-ahai-shopping-giveaway.html
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  30. genialna sesja! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo mi sie to wszystko podoba:3

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny blog, podoba mi się twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  33. okulary są bardzo fajne! :)
    http://lagrenna.blogspot.com/2013/08/happy-birthday-to-my-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuje ślicznie za odwiedziny i miły komentarz :)

    Pozdrowienia od FashionCrown

    OdpowiedzUsuń
  35. wspaniale, uwielbiam takie zdjęcia w zbożu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja;)

    pozdrawiam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. naprawdę fajnie wygląda żółć z dżinsem, dla mnie to małe zaskoczenie (bo żółtego nie znoszę ;p). pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW ,zestaw cudny ,świetne zdjęcia !!!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze powiedziane - niektórzy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęcia i zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie tu ;) bedziemy wbijac czesciej ;)

    Zapraszamy do nas i pozdrawiamy !

    http://warszawskie-sloiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Hmm, jestem zaskoczona, bo to pierwszy blog prowadzony przez chłopaka jaki kiedykolwiek widziałam :) ale muszę przyznać że nieźle Ci idzie, i potrafisz tworzyć świetne stylizacje. Tak wgl dzięki za komentarz, może będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Wasze komentarze bardzo wiele dla mnie znaczą:)

      Usuń
  43. Dzięki za komentarz ;)
    Świetna stylizacja! :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeansowa kamizelka rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdjęcia podobają mi się bardzo, zestaw jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  46. ten dolar ! swietny :)

    http://loli-la-lu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam to, że z każdego Twojego zdjęcia bije niesamowity entuzjazm! :)


    www.oligatorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Great post!!!
    Would you like to follow each other?! Let me know!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna sesja! Czuć ten wyjątkowy letni klimat :)

    może follow each other? ;))

    Uściski,
    Marentora :)

    OdpowiedzUsuń
  50. kamizelka <33333
    zapraszam na mój blog- ŚPIEWAM http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia i stylizacja :) Masz super fryzurę :3 + obserwuję :D

    Zapraszam http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne fotki ! :) stylówa też niezła :D Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również obserwuję przez GFC i lubię na fejsie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. kamizelka śliczna ;)
    zapraszam na mój blog z Kurtem Cobainem http://uwierz-w-pieniadze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Nice outfit, love yellow!!

    http://caprice-by-elirosu.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale fajne zdjęcia ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi się bardzo podoba (: Czekam na dalsze stylizacje i oczywiście kliknęłam w link. Skąd bierzesz pomysły na stylizacje? Są naprawdę mega!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo ładny blog, super stylizacja. Strasznie podobają mi się twoje włosy!
    obserwujemy?
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. włosy <3 fajna stylówka :) będę tu zaglądać :)
    pozdrówki www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. ja już też obserwuje ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Genialnie !!
    Zapraszam do siebie
    za każdy komentarz i obserwację sie odwdzięczam :)
    http://my-daily-life-4you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ta kamizelka jest świetna :)))

    ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Rewelacyjne zdjecia!
    Apropo $ na kamizelce- pozdrownia z NYC :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  64. Az dziwne ze w tym roku nie mam zdjec w polu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Jak dla mnie bomba :) Dżinsy to odwieczny klasyk, wystarczy tylko dopełnić go jakąś ciekawą górą i ciekawa stylizacja gotowa :) W Twoim przypadku jest bardzo luzacko i na pewno nie przekombinowane, a to najważniejsze :) ZApraszam także na mojego, póki co początkującego bloga :) http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że ci się podoba:)

      Usuń
  66. Dziękujemy za odwiedziny u Nas :-) Koniec wakacji...tak to straszne ;-) ach piękne jest to, że nie musimy już chodzić do szkoły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  67. świetna kolorystyka zdjęć, pasuje do stroju :P

    OdpowiedzUsuń
  68. światna kamizelka :)



    http://sarabrych.blogspot.com/ <- zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Mi też wakacje zleciały szybko. Pozwolę sobie wyrazić swoją skromną opinię. Tego typu naszyjniki mi się niezbyt podobają. Nie jestem do nich przekonana z prostego względu. Przypominają mi różaniec.
    Ale za to bezrękawnik masz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Te wakacje zleciały wyjątkowo szybko. Nadal pamiętam zakończenie roku szkolnego jakby było wczoraj. ;) Świetna stylizacja. ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://imagination-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Thank you for your lovely comment!!!
    I follow you now on facebook and GFC!

    Follow me too!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajne foty, swietna stylizacja, udanego startu w nowy rok szkolny zycze :)!

    OdpowiedzUsuń
  73. całość naprawdę super, bardzo podoba mi sie kamizelka, jest mega oryginalna!
    masz świetnie ściete i ułożone włosy!
    Jedynie, co do mnie nie przemawia to różaniec w tej stylizacji, nie jestem przeciwna mu jako dodatkowi biżuteryjnemu, ale w tym outficie moim zdaniem to juz "za duzo" :)
    poza tym extra!;)
    kisses x

    OdpowiedzUsuń
  74. great look! love the denim on denim and the bright sunglasses

    Kiki Simone
    http://kikisimonefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Love this look! Yellow looks great on you.

    noradulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. ja mam jeszcze miesiąc wakacji :D
    świetna kamizelka :D

    OdpowiedzUsuń
  77. genialna jest ta kamizelka ;) masz świetne wyczucie stylu ^^

    OdpowiedzUsuń
  78. You look pretty cool. Love your sunnies and the great denim vest.

    xx glamdevils

    OdpowiedzUsuń
  79. genialne zdj i wiosiorek - rozaniec . :)

    OdpowiedzUsuń
  80. fajny blog, i fajna stylizacja
    obserwuje i zapraszamd o mnie przystojniaku hehe
    http://wikson-wikson.blogspot.se/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  81. U Ciebie jeszcze tak wakacyjnie! super wyglądasz :D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  82. Rewelacyjnie!

    Pozdrawiam;)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. ale świetne fotki! sama bym chciala zrobic cos podobnego! wygladasz super! mi też lipiec i sierpien zlecialy w ekspresowym tempie... chcialabym zeby chociaz wrzesien byl cieply, moje wakacje koncza sie za miesiac:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam:)
    Dzięki za komentarz! Super zestaw! Cudne foty!
    Dodaję do obserwowanych!!!
    Pozdrawiam- Anna

    OdpowiedzUsuń
  85. Podoba mi się.Fajna kamizelka :)

    Zapraszam do siebie www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Extra zdjęcia !
    Stylizacja jest po prostu MEGA.:D
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. I love your pictures, you're a really model !!
    the sunglasses are perfect!! and the place (L)
    XoXo

    http://crazystinson.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  88. jolies photos :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  89. cool pics (:

    ( www.pinkie-love-forever.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetne zdjęcia. Fajna kamizelka i chusta na ręce.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Napisałam do nich o współpracę i odpisali, że są zainteresowani, tyle ;) A narazie nie mam z tego nic, chyba, że klikniesz w ich baner u mnie ;) Zapraszam! http://holdwind-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Kliknęłam w link. ;o
    Świetna stylizacja. ;dd

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. I love you pretty blog.
    Maybe follow eachother on GFC and bloglovin?:)
    Let me know, then I'll follow you back.
    Kisses

    Elena, http://ducotedelena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Super wyglądasz! Świetna kamizelka :D

    OdpowiedzUsuń
  95. Love your blog! Wanna follow each other on GFC and Bloglovin? it would be very nice. just let me know and I'll follow you back asap! :D

    OdpowiedzUsuń
  96. super zestaw !:) okulary mega!

    OdpowiedzUsuń
  97. fajna kamizelka

    co powiesz na wzajemną obserwację ; ) ?

    OdpowiedzUsuń
  98. Wyglądasz świetnie ta kamizelka nadaje stylizacji tego czegoś :D

    Zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  99. niestety i mi szybko wakacje lecą, choć niby mam ich jeszcze miesiąc..
    genialnie wyglądasz!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  100. great photos :) x

    notanotherjess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. rewelacyjny styl!!!
    obserwuje z przyjemnościa
    super♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  102. cudowna stylizacja, dziekuje za odwiedziny u mnie oczywiscie obserwuje!!! mega ta kamizelka!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudownie wyglądasz :3 Kamizelka <3 Masz super grzywkę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. Super zdjęcia tak samo jak stylizacja ;) Kamizelka jest świetna *.*

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Ładne zdjęcia :) Uwielbiam tą piosenkę <3 http://stay-charming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Very cool jacket! Thank you for visiting my blog, I follow you back :)

    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  107. Lovely blog! I follow you, I would like you to follow me back! Thanks you!

    http://how2befashion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetna stylizacja:) Fantastyczne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. cool blog! thanks for ur visit..!! followed u back on GFC:..!! tc

    OdpowiedzUsuń
  110. Super fryzura i ciekawa stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  111. Świetnie wyglądasz.
    okulary cudne ! :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Genialny look !

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. great outfit and pictures! Love the location tooo

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like me on Facebook

Lookbook