We Can't Stop

sobota, czerwca 22, 2013

Cześć! To moja pierwsza stylizacja na tym blogu, więc muszę się przedstawić.
Nazywam się Kuba i mam 18 lat : ) Zdjęcia zostały zrobione w starym domu moich pradziadków i bardzo bliskich okolicach wokół niego.  Na sobie mam spodnie i niebieską koszulkę z H&M, jeans'ową kurtkę z Esprit z wyjmowanymi złotymi ćwiekami z River Island i niebieskie trampki z New Yorker'a.Do stroju dobrałem niebieskie okulary z C&A i Ray-Ban'y. Całość tworzy prosty casual'owy outfit. Jak wam się podoba takie zestawienie ubrań?

Hi! That's my first post on this blog so i must introduce myself. My name is Jacob -18 years old. Pictures was taken in old house my great-grandparents and the area of their house. On me you can see blue T-shirt and pants from H&M, denim jacket from Esprit with removable gold studs from River Island and blue sneakers from New Yorker. To this outfit i added blue sunglasses from C&A and Ray-Bany glasses. Whole things create simple casual outfit. What do you think about this clothes juxtaposition ?


 














Spodnie, T-shirt/Pants - H&M
Buty/Shoes - New Yorker
Kurtka/Denim jacket - Esprit
Ćwieki/Studs - River Island
Okulary/Glasses - Ray-ban / C&A

You Might Also Like

41 komentarze

  1. hej, czy to twój naturalny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Mój naturalny kolor włosów to brąz.

      Usuń
    2. Dlaczego niestety? Ten kolor co masz obecnie jest ładny.

      Usuń
    3. Mi się też strasznie podoba ten kolor, dlatego szkoda że nie jest moim naturalnym:)

      Usuń
  2. Stylizacja dobra, acz na Twoim miejscu postarałabym się o lepszego fotografa. Pozdrawiam! :) + dodaję się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stojąca czupryna! *__*
    Blog ciekawie się zapowiada, trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome clothes juxtaposition! I love your denim jacket and the pictures of course! Great background.

    Mirna
    http://lonelywarriorstylediary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice blog! www.nowtrendinghim.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest spoko, co do tych włosów to właśnie zauważyłam że wyglądają trochę nie naturalnie. Ale dobrze Ci w takim kolorze

    Pozdrawiam, Nicole

    OdpowiedzUsuń
  8. WE CAN'T STOP from Miley ?

    I adore this song / video clip !!

    thanks for your comment :)

    www.philippe-girard.ch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes thats Miley song:) Thanks for comment!:)

      Usuń
  9. Zajebista kurtka i śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps. Okulary na pierwszym zdjęciu to zerówki? Jeżeli tak to chyba lepiej wyglądałbyś bez nich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam krótkowzroczność:(, ale w kolejnej stylizacji ich nie będzie:)

      Usuń
  11. blog zapowiada się fajnie i ciekawie. dobre zdjęcia możesz robić w tym starym domu, bardzo klimatyczne ale to gdyby były lepszej jakości niż jest teraz.

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałam zapytać o kolor włosów, ale widzę, że ktoś mnie uprzedził :)
    drugie zdjęcie ma fajny klimacik :D
    mogę się dowiedzieć, skąd jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebista stylizacja i fajne zdjęcia. Włosy-Cud! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz strasznie młodo jak na 18 lat. I jak się nazywasz na stardollu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh wiem że nie wyglądam na 18 lat:) Nie posiadam konta na stardoll.

      Usuń
  15. Świetne miejsca na zdjęcia
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  16. Strój jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny look! Lubię takie miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  18. love your outfit!!! great details!
    I love your blog, now following! <3
    I've got a giveaway on my blog if you are interested =]
    Much love! -Bobby
    www.BobbyRaffin.com

    OdpowiedzUsuń
  19. anonimowy pisze bzdury zazdrości ci bo jego na takie nie stać

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny zestaw :)

    WWW.DEZAAR.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zdjęcia, masz fajny styl !

    Super zestaw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie chcę się czepiać, ale masz strasznie dziwną mimikę twarzy i nie możesz nad nią zapanować. Fotograf też do odstrzału.

    Pozdrawiam/Przyszły renomowany model Dominik (hahahahah). :)

    OdpowiedzUsuń
  23. really enjoying visiting your blog :) nice story btw. mind to check my blog too? thankyouuu classystuff-alshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Your blog is sooo nice!
    I'm following you for sure <3
    Would you like to follow me back?
    Kissez!

    Enchanted Ana
    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie :)
    B.fajne zdjęcia
    Zapraszamy http://amicoeterno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hey Jakub!
    Thank you very much for leaving a
    comment on our site.
    If you want to, we can follow each other?
    Just let me know and drop me a line.
    Lot of greetings,
    Eva
    NICOVABEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietny outfit!
    Kurtka i okulary sa mega!
    Dzieki za komenta na moim blogu;)
    Obserwuję;)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Robisz takie Super Zdjęcia. A te okulary super. <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jprld mam prawie że identyczną kurtkę :p Tylko że moja jest z cyklu DIY .

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobra rada - zmień fotografa. Zdjęcia pod słońce nie eksponują tego, co masz na sobie (a już szczególnie pozbawiają Twoje stylizacje koloru, a masz go świetne wyczucie), a właśnie o to chodzi, prawda? Dobre fotografie, to podstawa bloga modowego.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like me on Facebook

Lookbook